عکس های برتر عکاسان

عکس های برتر عکاسان که طی هفته اخیر از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام با ما به اشتراک گذاشته شده است، در ادامه مطلب معرفی شده اند. عکس های پیش رو در راستای معرفی هرچه تمام تر جاذبه های دیدنی ایران به اشتراک گذاشته شده اند. این جاذبه های دیدنی شامل آثار تاریخی، طبیعی، تفریحی، مذهبی و موزه ها می باشند.

هنرمندان علاقمند همواره می توانند تصاویر خود را برای بازنشر، از طریق وب سایت و یا واتساپ برای ما ارسال نمایند. علاوه بر بازنشر روزانه بهترین عکس های هفته، چالش ها و مسابقات عکاسی مختلفی نیز از جاذبه های دیدنی ایران در پنل اینستاگرام آیتوریسما، در قسمت استوری، بصورت هفتگی برگزار می شود. برای اطلاع از برنامه های متنوع و حمایت از عکاسان، صفحه اینستاگرام ما را دنبال فرمایید.

ارسال آثار از طریق بخش مربوط به آپلود عکس در وب سایت و همچنین شرکت در نمایشگاه های مجازی و چالش های هفتگی

صفحه اینستاگرام @itourisma

هشتگ آیتوریسما #itourisma

عکس های برتر عکاسان

 

حرم امام رضا

حرم امام رضا

عکاس: @jalalbehnam63

 

ساحل رویان

ساحل رویان

عکاس: @mohadeseh_parhizkar

 

کلیسای زور زور

کلیسای زور زور

عکاس: @akbarrefahi

 

رامسر

رامسر

عکاس: @mona.zare

 

برج آزادی

برج آزادی

عکاس: @mahdisedaghi67

 

هنرمندان علاقمند به عکاسی و گردشگری، می توانند جهت اطلاع از برنامه های آیتوریسما، ما را در اینستاگرام و وب سایت دنبال نمایند. اهمکاری در این زمینه با ارسال عکس و یا اطلاعات اماکن گردشگری جهت تهیه مطالب و کتاب های الکترونیکی میسر می گردد. برای ارسال آثار از طریق هشتگ و دایرکت اینستاگرام، همچنین بخش آپلود عکس در وب سایت، جهت بازنشر، نیز می توانید اقدام فرمایید. برای مشاهده و اطلاع از برنامه های متنوع آیتوریسما، وب سایت و شبکه های اجتماعی ما را دنبال نمایید.